Reparatie en retour

Wij begrijpen dat een snelle en efficiënte service belangrijk is.

Daarom hebben we ons retourproces en serviceopties helder voor u uiteengezet.

Snellere afhandeling via directe servicepartners

Voor bepaalde merken adviseren wij rechtstreeks contact op te nemen met de officiële servicecentra. Dit versnelt de verwerking aanzienlijk:

🔗 KENWOOD Service (klik hier)
🔗 PHILIPS Service (klik hier)
🔗 PIONEER Service (klik hier)

Voor JBL-producten geldt: wij leveren uitsluitend Car Audio.

Voor headsets, bluetooth speakers en overige personal audio-producten kunt u terecht bij CE Repair Service:


🔗 CE Repair Service

JBL BASSPRO GO Update

Voor het updaten van de JBL BassPro GO voor gebruik met een thuislader:
🔗 www.bassprogo.com

REPARATIE

Je kunt hier je reparatie aanmelden.


RETOURNEREN

Toch niet tevreden?
Stuur hier je product retour.

RETOUR STICKER

Na het aanmelden van uw reparatie kunt u hier
(indien van toepassing)
een retoursticker aanvragen.