We zijn over naar de nieuwe website! Lukt het inloggen niet? Probeer eerst Wachtwoord vergeten. Mocht dat niet werken, Klik dan hier

FAQ's

Heb je een vraag? Wij hebben de antwoorden! Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen over onze producten, service en bestellingen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder!

FAQ's per onderwerp

Ik ben al wel klant, maar ik kan niet inloggen.

Kan je niet inloggen op onze site? Probeer dan eens: Wachtwoord vergeten.

Werkt Wachtwoord vergeten niet?

Klik dan op Login Omzetten en we zetten je gegevens over van de oude naar de nieuwe website.

Neem zo snel mogelijk contact op met je contactpersoon of mail naar info@neeskens.nl. Vermeld je ordernummer en de gewenste wijziging. Wij kijken direct of de wijziging mogelijk is of zoeken samen naar een oplossing.

Hoe plaats ik een bestelling?

Je kunt eenvoudig bestellen via onze website. Voeg je product toe aan de winkelwagen, ga naar de kassa en volg de stappen om af te rekenen.

Kan je niet inloggen op onze site? Ga hier bij de FAQ naar het kopje “Inloggen” hierboven.

Neem zo snel mogelijk contact op met je contactpersoon of mail naar onze verkoop afdeling.

Vermeld je ordernummer en de gewenste wijziging. Wij kijken direct of de wijziging mogelijk is of zoeken samen naar een oplossing.

In je mail heb je een track & trace ontvangen. Hiermee kun je je bestelling volgen.

 
Mijn product is kapot, wat moet ik doen?

Vul het reparatieformulier in op onze website, dan nemen wij contact met je op om het reparatieproces in gang te zetten.

Een reparatie duurt gemiddeld 2 tot 6 weken.

Heb ik garantie op mijn aankoop?

Ja, op alle producten zit garantie met een periode van twee jaar. 

Ja, je kunt een product binnen 14 dagen retourneren. Vul het retourformulier in op onze website in. Daarna nemen wij contact met je op voor de verdere afhandeling.

Hoe lang duurt de levering?

Leveringen binnen Nederland duren gemiddeld binnen 1-5 werkdagen, mits het product op voorraad is. Je ontvangt een track & trace-link per e-mail.

Verzendkosten binnen de Benelux zijn €10 per pakket tot €500. Buiten de Benelux kunnen de kosten variëren.

Waar vind ik de bedrijsgegevens van Neeskens?

Onze bedrijfsgegevens vind je onderaan elke pagina onder het kopje “KLANTENSERVICE”.

Staat je vraag hier niet tussen?

Vul het contactformulier in en we zullen je zo snel mogelijk helpen. 

Contactformulier

Naam*
E-mailadres*
Telefoonnummer invoeren
Hoe kunnen wij jou helpen?
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.